דף הבית   אודותינו   צור קשר   מפת האתר   התחברות לשרת דואר
 
   
  [שכחת סיסמא?]
 
חפש
 
 
בניית אתרים   עיצוב אתרים   בניית אתרים באופן עצמאי   אתר תדמית   חנות וירטואלית   קידום אתרי תדמית   כתיבה שיווקית   דומיינים   תכנית מפיצים
 
 
עוד בקטגוריה
 
בניית אתר תדמיתי - מאמרים
 

בניית אתר תדמיתי - מאמרים
 
הקמת אתר תדמית - כמנוף לרושם הראשוני
קידום אתר תדמיתי - כאמצעי להגברת תנועה נכנסת לאתר
מה עושה אתר לאתר תדמיתי מצליח?
בניית אתר תדמיתי - אם אתה לא שם אתה לא קיים
בניית אתרים בסביבה דינמית ותחרותית
 
 
מה עושה אתר לאתר תדמיתי מצליח?  [ 24.10.2010 ]
 
אתר תדמיתי הינו, ברוב המקרים, אתר מסחרי לכל דבר וכשאני אומר מסחרי - אין הכוונה לאתר המציע מכירת מוצרים און-ליין אלא לאתר שמטרתו הינה השגת רווח בצורה כלשהי, בין אם בדרך ישירה באתר ובין אם בדרך עקיפה, בין אם בדרך של השגת תועלת כספית ובין אם בדרך של השגת תועלת הכרתית או אחרת. בסופו של דבר - בניית אתר תדמיתי נועדה לשרת בראש ובראשונה את האינטרסים המסחריים של העסק.

מהו אם כן אתר תדמיתי מצליח?
התשובה היא פשוטה: אתר שמצליח להגשים את מטרות העסק ומסייע, בין אם בדרך ישירה ובין אם בדרך עקיפה, לתרגום מטרות העסק לכדי מימוש יעדיו. במילים אחרות: אתר שמצליח לשווק את העסק, כלומר: אתר מוכר.
כפועל יוצא מכך, נוכל לומר כי השאלה "מה עושה אתר לאתר תדמיתי מצליח" כמוה כמו לשאול "כיצד למקסם את הפוטנציאל הגלום באתר התדמיתי לרווחת העסק ולתמיכה בהצלחתו".

כיצד ניתן להפיק מהאתר התדמיתי את המירב?
ראשית, האתר התדמיתי אמור להוות פן נוסף לעסק הפיזי, לעסק המוחשי. מכאן שאין להציג באתר מצגי שווא אודות העסק, תחומי פעילותו והצלחותיו. מידע מסוג זה, במידה ויתברר כמופרז או שאינו עולה בקנה אחד עם המציאות, עלול לפגוע בתדמית העסק במקום להועיל לה. בניית אתר תדמיתי צריכה לשקף, עד כמה שניתן, את רוח העסק, שירותיו ותועלותיו העומדים לרשות הגולשים באתר.
משסיכמנו נושא מהותי זה, נוכל לפנות למספר עקרונות מנחים ליצירת אתר תדמיתי מצליח.

קיימים מספר שלבים אותם חווה הגולש מהרגע שבו הוא נתקל באתר ועד לרגע ביצוע הפעולה, כלומר המרתו מגולש ללקוח פוטנציאלי ואף ללקוח בפועל. נוכל להצביע על שלושה שלבים עיקריים:
  • קידום אורגני או ממומן - כאמצעי להגברת תנועה נכנסת לאתר
  • עיצוב האתר - כמנוף לרושם ראשוני
  • תוכן, בנייה נכונה וניווט פשוט - כהנעה לפעולה
לסיכום, הצלחתו של אתר תדמיתי תלויה במספר גורמים שלמעשה מייצגים שלושה שלבים אותם חווה הגולש בטרם יהפוך מגולש ללקוח. בניית אתר תדמיתי צריכה להתבצע תוך שימת דגש לכל אחד מהשלבים הללו. כך לדוגמא: עיצוב אתר שאין בתוכנו כדי לספק מידע רלוונטי לגולש, יוכל להביא גולשים רבים לאתר אולם לא ישאיר אותם כלקוחות אצלו, בעוד שאתר עשיר בתוכן ובעל תרומה פוטנציאלית ממשית לגולשים לא יספק את הסחורה כל עוד לא יופץ ויקודם בהתאם.

אנו מזמינים אתכם לשוב ולעיין במאמרים הבאים שיוקדשו לכל אחד משלבים אלו.
 
 
יצירת קשר
 
  אנא אל תהססו ליצור קשר בכל שאלה או הצעה:
 
   פנייה באמצעות טופס מקוון:
  קבלת הערכת מחיר: לחץ כאן
מידע כללי / תמיכה טכנית: לחץ כאן
 
   פנייה באמצעות דואר אלקטרוני:
  מידע כללי: info@quickwebsite.co.il
  תמיכה טכנית: support@quickwebsite.co.il
 
   תיבת התקשרות מהירה:
שם מלא
טלפון
דואר אלקטרוני
תוכן ההודעה