דף הבית   אודותינו   צור קשר   מפת האתר   התחברות לשרת דואר
 
   
  [שכחת סיסמא?]
 
חפש
 
 
בניית אתרים   עיצוב אתרים   בניית אתרים באופן עצמאי   אתר תדמית   חנות וירטואלית   קידום אתרי תדמית   כתיבה שיווקית   דומיינים   תכנית מפיצים
 
 
עוד בקטגוריה
 
בניית אתר תדמיתי - מאמרים
 

בניית אתר תדמיתי - מאמרים
 
הקמת אתר תדמית - כמנוף לרושם הראשוני
קידום אתר תדמיתי - כאמצעי להגברת תנועה נכנסת לאתר
מה עושה אתר לאתר תדמיתי מצליח?
בניית אתר תדמיתי - אם אתה לא שם אתה לא קיים
בניית אתרים בסביבה דינמית ותחרותית
 
 
קידום אתר תדמיתי - כאמצעי להגברת תנועה נכנסת לאתר  [ 31.10.2010 ]
 
במאמר הקודם התחלנו לדון בשאלה מה עושה אתר לאתר תדמיתי מצליח. חתמנו את המאמר בשלושה שלבים אותם עובר כל גולש החל מכניסתו אל האתר וכלה ביצירת פעולה שבעצם ביצועה, הופך אותו גולש ללקוח או ללקוח פוטנציאלי.
מאמר זה עוסק בשלב הראשון אותו חייב ליישם כל אתר בכדי להפוך לאתר תדמיתי מצליח - קידום אתר אורגני ו/או ממומן.

הצלחת אתר תדמיתי טמונה קודם כל בכמות הכניסות אל האתר. ריבוי כניסות יכול להתבצע במגוון דרכים ולרוב הדבר תלוי בסוג האתר ותחום פעילותו, אולם הדרך הטבעית והמקובלת כיום להשיג כניסות מרובות לאתר הינה באמצעות קידום האתר, בין אם בדרך של קידום אורגני ובין אם בדרך של קידום ממומן.

קידום אורגני או קידום ממומן?
ישנם מאמרים רבים העוסקים בשאלה איזו שיטה עדיפה על פני האחרת - קידום אורגני או קידום ממומן. ראשית נציין כי בשיטת הקידום הממומן אין כל פעולת קידום וכי זו לא משפיעה כלל על קידום האתר בתוצאות האורגניות, הטבעיות של מנועי החיפוש. יחד עם זאת, היתרון שלה ברור, שכן ניתן באמצעותה להציג את האתר בראש תוצאות החיפוש בתוך דקות, דבר שלא ניתן להשגה בפרקי זמן מיידיים באמצעות קידום אורגני.
לעת עתה, נסכם נקודה זו ונאמר כי שילוב של שתי שיטות אלו ישיג תוצאות אופטימליות וכפועל יוצא מכך, יביא לריבוי כניסות אל האתר. כמובן שריבוי כניסות הינו נגזרת ישירה של התקציב העומד לרשותו של בעל האתר - עובדה שכמובן באה לידי ביטוי באופן מיידי בקידום הממומן, קידום אורגני ממילא ישיג תוצאות אולם בטווח רחוק הרבה יותר.

קידום אתר תדמיתי - עוד בטרם בניית האתר
בתהליך בניית אתר תדמיתי יש לקחת בחשבון, כבר עם ראשית אפיון האתר, את מילות המפתח והביטויים המובילים והאופטימליים לקידום, כאלו שיתרמו ליחס ההמרה הגבוה ביותר. מילות מפתח וביטויים אלו באים לידי ביטוי הן בקידום אורגני המתבסס, רובו ככולו, על ביטויים אלו, והן בקידום ממומן שבבסיסו מוגדרות מודעות שאופן הצגתן מושפע ממילות החיפוש והביטויים המקודמים. קידום אופטימלי אמור להיתמך באתר באמצעות שילוב נכון של מילות המפתח באתר. שילוב זה בא לידי ביטוי במספר מקומות, לדוגמא:
  • עמודי התוכן של האתר - יש לשלב את מילות המפתח בחלוקה הגיונית לנושאים השונים המוצגים באתר.
  • קישורים פנימיים באתר - יש להקפיד לשמור על יחס הגיוני וסביר של קישורים פנימיים לכמות מילים בעמוד התוכן.
  • כותרות עמודי האתר (title) - אחד מהפרמטרים הטכניים המשפיעים ביותר על קידום האתר.
  • תיאורי תמונות המוצגות באתר (באמצעות התג alt).
לסיכום, בניית אתר תדמיתי צריכה להתבצע מתוך חשיבה על קידום האתר ואמורה לתמוך בכל תהליכי הקידום בין אם אורגני ובין אם ממומן.
אם נחזור לשלבים שעובר הגולש עם כניסתו אל האתר, חשוב לזכור שקידום אתר תדמיתי ישיג רק את תוצאות השלב הראשון והוא לכשעצמו אינו מספיק בכדי להפוך אתר לאתר תדמיתי מצליח. המאמרים הבאים יעסקו בשלבים הבאים בדרך להשגת ההצלחה ויחס ההמרה המיוחל.
 
 
יצירת קשר
 
  אנא אל תהססו ליצור קשר בכל שאלה או הצעה:
 
   פנייה באמצעות טופס מקוון:
  קבלת הערכת מחיר: לחץ כאן
מידע כללי / תמיכה טכנית: לחץ כאן
 
   פנייה באמצעות דואר אלקטרוני:
  מידע כללי: info@quickwebsite.co.il
  תמיכה טכנית: support@quickwebsite.co.il
 
   תיבת התקשרות מהירה:
שם מלא
טלפון
דואר אלקטרוני
תוכן ההודעה