חנות וירטואלית

חנות וירטואלית

חנות וירטואלית – במציאות שבה האינטרנט הוא המקום המרכזי בו מתרחשת הפעילות העסקית אין זה פלא שכל גוף מסחרי שרוצה להרחיב את פעילותו זקוק לאתר מכירות אינטרנטי.

חנות וירטואלית היא חנות מקוונת שבאה לשווק את המוצרים או השירותים שיש לעסק להציע.

רק בזכות נוכחות דיגיטאלית נכונה עסק יוכל להרחיב את פעילותו ולהינות משגשוג.

מסחר אלקטרוני

E-commerce  או במילים אחרות המסחר האלקטרוני הוא תחום שעוסק בפעילות עסקית שמתבצעת באופן מקוון.

מסחר אלקטרוני מאפשר רכישה של מוצרים או שירותים באמצעות האינטרנט והמסלקה, שמאפשרת להעביר כספים בין גופים שונים.

המסחר האלקטרוני מאפשר לצמצם את המרחק הגיאוגרפי בין אנשים והגופים העסקיים, גישור על פערי הזמן, קיצור של תהליך הקנייה וחיסכון בעלויות ביצוע הקנייה והאספקה של המוצרים.

מסחר אלקטרוני מכיל מספר קטגוריות שמגדירות את אופי הפעילות:

  • עסקה קמעונאית- מתבצעת בין עסק ללקוח פרטי. הרכישה תתבצע על ידי לקוח שעושה שימוש בחנות וירטואלית אשר מציגה את מגוון המוצרים אשר העסק מציע.
  • עסקה סיטונאית- מתבצעת בין שני גורמים עסקיים.
  • עסקה אשר מתבצעת בין שני לקוחות פרטיים- אתרים רבים מאפשרים לאנשים לייצר הכנסה נוספת באמצעות מסחר באינטרנט.

מסחר אלקטרוני מגדיל את הרווחים של בתי העסק מאחר וזוהי שיטה משתלמת יותר למסחר מאשר החנות המסורתית.

התמקדות בזירה הדיגיטאלית יכולה להפוך את הפרסום ליעיל יותר, בכך שמאפשרת לפנות אל קהל היעד הרלוונטי ביותר.

מרבית המסחר האלקטרוני מתרחש בפלטפורמות כמו אמאזון ואיביי.

פתיחת חנות וירטואלית יכולה לשמש מי שאינו יכול ליטול סיכון כלכלי גדול, בניגוד לפתיחת עסק שמצריך נוכחות פיזית, כולל שכירת מקום שבו החנות תפתח, והעסקת עובדים.

הניסיון לפתח עסק אינטרנטי יכול לעזור לכם לפתח ראש שיווקי ויצירתי מתוך ההתנסות, ללא חשש מפגיעה כלכלית משמעותית.

עם הזמן תוכלו ללמוד איך להשיג מוצרים אטרקטיביים שיש להם ביקוש וההשקעה בהם מניבה רווח ותוכלו להרחיב את העסק בקלות.

ניתן לשלב בין מכירות באינטרנט לפתיחת חנות ממשית, אך זה לא הכרחי ולעיתים אפשר בהחלט להסתפק בפעילות ברשת.

חשוב להבטיח חווית קנייה בטוחה עבור הלקוחות, לכן יש לשים דגש על אבטחת המידע של האתר.

לרוב הרגישה תתבצע באמצעות כרטיס אשראי בין לאומי או פייפל.

דרושה הגנה על המידע המועבר באתר באמצעות הצפנה.

חנות וירטואלית

חנות וירטואלית משדרגת את חווית הקניות, היא הופכת את החיפוש המוצרים והשירותים לקלה יותר, ואת השוואת המחירים לנגישה יותר עבור קהל הלקוחות.

בכך הקנייה נהיית נגישה יותר ויכולה לחסוך זמן יקר, אין צורך לצאת מהבית ולהגיע לחנות פיזית או להמתין בתור לקבלת שירות.

חנות וירטואלית היא הדור החדש של החנויות והאופן שבו מתבצע המסחר ככלל.

 

מאמרים נוספים:

 

פנייה לאפיק הוירטואלי מיטיבה עם בעלי העסק בכך שחוסכת בעלויות ומקלה על הפעילות העסקית, וגם על הצרכנים שעבורם חווית הקנייה היא נוחה ומהירה יותר.

למסחר הוירטואלי יש גם חסרונות, העיקרי שבהם הוא חוסר האמון בעיני הרוכשים שלא יכולים לראות את המוצרים במו עיניהם.

חסרון נוסף הוא החשש של אנשים רבים למסור את פרטי כרטיס האשראי שלהם ברשת, ניתן להתגבר על כך על ידי מערכת משוכללת לאבטחת מידע.

אתר שמשדר שקיפות יבסס יחסי אמון ויוכל לעודד לקוחות פוטנציאליים. הדבר יכול להיעשות על ידי הצגה עצמית ומתן פרטי קשר מלאים.

איך להקים חנות וירטואלית בולטת

לפני שבונים בפועל את החנות חשוב לבחור בנישה מוגדרת ולאפיין אות האתר בהתאם לקהל היעד שאליו כדאי לפנות ואופי השירות אותו אתם מציעים.

על ידי ההבנה כיצד להגיע לקהל שעבורו המוצר הוא רלוונטי תוכלו להשיג בולטות בשוק ולהפוך את תהליך השיווק לממוקד יותר.

אפיון נכון של החברה יעלה את אחוזי ההמרה, כלומר כמות המבקרים באתר שמבצעים רכישה יעלה.

חשוב שהאתר יהיה רספונסיבי עבור כל סוגי המסכים, מחשב, טלפון נייד וכל הלאה.

חנות וירטואלית צריכה להיבנות מתוך שימת דגש על חווית המשתמש שאתם מספקים ללקוח, בדרך כלל לקוח פוטנציאלי יחליט אם לעשות שימוש באתר תוך מספר שניות, על פי מידת נוחות השימוש והחוויה אותה האתר מספק, אם האופן שבו בנוי האתר מעורר תחושה של חוסר נוחות, או זמן הטעינה שלו הוא ארוך מדי, הלקוח הפוטנציאלי יעדיף לקבל את השירות מאתר מתחרה, גם אם המוצר או השירות שלכם הוא באיכות גבוהה.

בניית אתר בצורה חכמה צריכה לענות על הקריטריונים שגוגל קובע כשהוא מדרג אתרים על סמך מידת האיכות שלהם, אתר אשר בנוי בצורה נכונה משתפר את הפוטנציאל לקידום האורגני ומוביל לחשיפה מקסימלית.

גם כאשר לעסק יש חנות או חנויות פיזיות, בניית חנות וירטואלית יכולה לשמש כמעין כרטיס ביקור.

האתר זמין לכולם בכל שעות היממה, הוא מעלה את מידת הסמכות והמהימנות של העסק, וגם כאשר אדם מעדיף לבצע רכישה באופן פיזי, העובדה שקיים אתר מסודר שמספק מידע, יכולה לעודד אותו לבחור דווקא בעסק זה.

מרבית האתרים נבנים במערכת הוורדפרס המבוססת על קוד פתוח ומאפשרת לנהל את המידע ולעדכן את האתר באופן פשוט ומהיר.

המערכת היא נוחה מאוד לתפעול וכוללת מגוון רחב מאוד של תוספים, דבר שמאפשר לבנות אתרים מסוגים שונים בקלות.

 

הקמת חנות וירטואלית היא דרך נהדרת ובטוחה לפתוח בה עסק או לקדם עסק קיים ולהפכו למותג.

זכרו שניתוח נכון של קהל והיעד וייעול השיווק היא הכלי להצלחה.

התאמת האתר לסטנדרטים של מנועי החיפוש יביאו לחשיפה מרובה, תנועה גדולה ואיכותית יותר לשם, שכן מי שייכנס לראשונה באתר בדרך כלל יגיע בעקבות חיפוש רלוונטי ורצון ממשי לבצע רכישה.

אל תזניחו את העיצוב של האתר, חווית משתמש טובה היא בסופו של דבר תוביל להצלחה.

מה זה רימרקטינג?

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים