3 צעדים ראשונים לבניית אתרי תדמית מוצלחים

בעלי עסקים רבים מתחילים להבין את ההבדל בין אתר אינטרנט לבין אתר אינטרנט תדמיתי. אתר האינטרנט ניתן להשוות לכרטיס הביקור של אותו העסק, אתם רוצים לספר על העסק באתר, אתם אולי מעלים מספר תמונות לגלריה ומאפשרים ללקוח הפוטנציאלי ליצור קשר בעמוד הרלוונטי. אתר אינטרנט תדמיתי הוא לא רק מספר על העסק שלכם ומאפשר יצירת קשר הוא ממש מכונת פרסום משומנת אם עושים את הצעדים הנכונים. כאן תמצאו 3 צעדים ראשונים לבניית אתרי תדמית.

חקר שוק לפני הכל

כדי להצליח בבניית אתרי תדמית שמביאים תוצאות טובות חובה להתחיל בחקר שוק. אם לא תדעו מי הם אותם מתחרים ש”גונבים” את הלקוחות שלכם או ליתר דיוק מושכים את הלקוחות שלכם יותר ממה שאתם מצליחים למשוך, לא יהיה לכם סיכוי לעמוד בתחרות. כדי שתצליחו לפצח את הנוסחה המדויקת עבור בניית אתר תדמית שישרת אתכם, אתם מוכרחים לבדוק מה האחרים נותנים ובמה הם כושלים כך תהיה ידכם על העליונה.

עליכם לחשוב מחוץ לקופסא

נכון שהמשפט כבר נדוש ובכל מקום אנחנו שומעים על חשיבה מחוץ לקופסא אבל במקרה הזה כמו בהרבה מקרים אחרים זאת הדרך לפרוץ גבולות ולהביא לשינוי וגם לתוצאות. התחילו לחשוב על האתר התדמיתי שלכם כלקוחות שיגיעו אליו, דמיינו את עצמכם כלקוח שהגיע לאתר, מה הוא מחפש אצלכם? מה הוא רואה? איזה מידע הוא מקבל? איך אתם כלקוח הייתם רוצים לראות את האתר? דמיינו את הסדר האופטימלי לדפים השונים באתר ועוד.

הבדילו את עצמכם

המטרה שלכם להיות מיוחדים ושונים כדי למשוך את שימת לב הגולשים אליכם. שימו תמונות ייחודיות, השתמשו בצבעים ייחודיים, השתמשו במותג שלכם והבליטו את היתרונות שלכם על פני האחרים. אתם רוצים לעשות הכל כדי שהאתר שלכם יראה שונה מהמתחרים וכדי להגיע לתוצאות טובות עליכם לעשות את הצעד הראשון שינחה אתכם לאורך כל התהליך והוא חקר שוק.

אלו 3 הצעדים הראשונים ביותר שעליכם לעשות בבניית אתרי תדמית. אם אתם לא בטוחים בדרך שלכם, אם אתם צריכים עזרה או ייעוץ אנחנו נשמח לעזור לכם. צרו אתנו קשר ממש כאן ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?