בניית אתר תדמית לעסק – ולמה זה חשוב כל כך

בניית אתר תדמית לעסק – עסקים רבים עד היום חושבים ומאמינים בתומם שאין באמת צורך באתר תדמית לעסק, ומסתפקים בתחזוק של עמודים ופרופילים עסקיים ברשתות החברתיות השונות כמו לינקדאין, אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב וכדומה. אבל בעולם בו אנחנו חיים ועם ההתקדמות הבלתי פוסקת של הזירה הדיגיטלית… זה לא ממש מהלך מומלץ, וכדאי בהחלט לחשוב על בניית אתר תדמיתי.

חשוב להבין שבניית אתר תדמית היא ללא ספק חובה לכל עסק באשר הוא, אפילו אם מדובר בבניית אתר תדמית לעסק קטן שלעיתים נראה שולי ומיותר, מאחר וזהו בעצם כרטיס הביקור שלכם בזירה הדיגיטלית ומה שיכול להקפיץ ולשדרג את התנועה בעסק שלכם אל מול כל המתחרים בתחום.

בעולם המתקדם דיגיטלית של היום, כדי שהעסק שלך יישאר רלוונטי ועדכני, כדאי שהוא יהיה בעל נוכחות ברשת, והנוכחות הזו נקבעת על ידי אתר תדמיתי.

אז מה זה אתר תדמית והם המחירים לבניית אתר?

אתר תדמית כשמו כן הוא, הוא נועד ליצור תדמית של החברה/העסק, אם פעם הייתי מחלקים כרטיסי ביקור או מפרסמים בשלטי חוצות בכביש איילון היום אפשר לומר שזה כבר לא נכון, אול לפחות לא נכון לעסק קטן או בינוני, ייתכן וכן נכון לחברות וגופים גדולים על מנת להעביר מסר שיווקי וכן הלאה. אבל עסק קטן או בינוני בונה נכון להיום אתר תדמית על מנת שהלקוחות יקראו ויבינו במה מדובר, אלו שירותים הוא מציע, מי זה בעל העסק? כמה עובדים ומידע כללי.

בבניית אתר חנות הדבר שונה, מעבר לתדמית ולביטחון שהחברה/האתר צריך לשדר יש את מרכיב המוצרים, המכירה, המחירים, האם המחיר של המוצרים זול? ביחס למה המחיר זול? לרשת פיסית? לפורטל אינטרנט אחר? לחנות וירטואלית? ככל שנדע יותר כך נאפיין טוב יותר את בניית האתר, אל תשמרו את המידע בפנים, תתנו אותו למי שיבנה או יאפיין איתכם את האתר.

מחיר בניית אתר תדמית

שירות כמות דפים מעוצבים עלות לעמוד סה”כ
אפיון, עיצוב ופיתוח אתר תדמית 5 ₪1,500.00 ₪7,500.00
אפיון, עיצוב ופיתוח אתר תדמית 6 ₪1,400.00 ₪8,400.00
אפיון, עיצוב ופיתוח אתר תדמית 7 ₪1,300.00 ₪9,100.00
אפיון, עיצוב ופיתוח אתר תדמית 8 ₪1,200.00 ₪9,600.00

מחירון בניית אתרים – חנות וירטואלית

שירות כמות דפים מעוצבים עלות לעמוד סה”כ
אפיון, עיצוב ופיתוח אתר חנות 12 ₪1,000.00 ₪12,000.00
אפיון, עיצוב ופיתוח אתר חנות 14 ₪950.00 ₪13,300.00
אפיון, עיצוב ופיתוח אתר חנות 16 ₪900.00 ₪14,400.00
אפיון, עיצוב ופיתוח אתר חנות 18 ₪850.00 ₪15,300.00
אפיון, עיצוב ופיתוח אתר חנות 20 ₪800.00 ₪16,000.00

 

כל המחירים עלולים להשתנות, מחירון זה הינו הערכה בלבד, כל המחירים בתוספת מע”מ.

עמוד נוסף בבניית אתר תדמית הינו 1,200 ₪ מעבר ל 8 עמודים.

עמוד נוסף בבניית אתר חנות וירטואלית מעבר ל 20 עמודים הינו 800 ₪.

לא בגוגל לא נחשב

רגע מה? מה שקראתם. נסביר:

כשגולש משתמש באינטרנט, ונזקק לשירות או מוצר מסוים- הדבר הראשון שהוא ניגש אליו על גבי מסך המחשב שלו זה… נכון, גוגל! לעיתים המשתמשים פונים לפורומים או אתרים אחרים להמלצות על מקומות, אבל בהחלט הרוב המכריע זו מנוע החיפוש של גוגל- ששם בעצם ידוע כי ניתן למצוא הכל.

אם לדוגמא אתם עסק של מכירת לבני נשים, וגולשת המתעניינת ברכישת חזיה מחפשת בגוגל לפי המילים הרלוונטיות- היא מצפה למצוא את האתר שלך בין תוצאות החיפוש הראשונות של גוגל, מאחר והן נראות בעיניה הכי אמינות והכי מומלצות ופופולריות, כי הרי ידע שככל שעסק פופולרי יותר, כך הוא יופיע יותר ויותר גבוה ויותר פעמים.

כדי שהאתר שלך יקודם בצורה טובה ואופטימלית בגוגל, כדאי שאתר תדמית לעסק יהיה בנוי בצורה נכונה ומקצועית ובעיקר דינמית שמותאמת לשינויים ולפלטפורמות שונות.
חשוב לציין שגוגל אוהבים אתרים מתוחזקים היטב שהתוכן בהם מתעדכן ומחלף לעיתים קרובות, כאשר אתרים ש״מעלים אבק״ פחות טובים בעיני גוגל.

משיכת הלקוחות לעסק

כשאתם חושבים על בניית אתר תדמית, יש בפניכם את האפשרות לשלב טפסים למילוי על ידי הלקוחות הפוטנציאליים לצורך יצירת קשר עמכם, ואף כדאי לנצל זאת. בשפה המקצועית בעולם השיווק זה נקרא ״ליד״, משמע הובלה. אתם בעצם מובילים את הגולש להפוך ללקוח פוטנציאלי על ידי מילוי טופס הפרטים שלו. בנוסף, בטפסים מסוג זה ישנה האפשרות לסימון של הסכמה על שליחת מבצעי הטבות ושלל של חומרים שיווקים כמו מאמרים מקצועיים בתחום העסקי שלכם, לדוגמא.

זמינות ונגישות לבניית אתר תדמית

כשמדובר באתר תדמית לעסק, זה מאפשר לכם להיות זמינים לכל פנייה תהייה ושאלה מהמשתמשים הגולשים, 24/7, גם אם אתם לא זמינים פיזית באמצע הלילה. זה מהווה יתרון ענק לעומת חנות פיזית לדוגמא, אשר פתוחה בשעות מוגדרות בחלק מהיממה. בנוסף, באופן הזה באתר ניתן לעדכן את כלל הלקוחות בעדכונים השוטפים של העסק ולחלוק מידע חשוב ורלוונטי במקרה הצורך, כשהכל מתבצע אונליין ללא צורך בפגישה פיזית עם הלקוח.

מערכת יחסים לכל דבר

בדומה לחנות פיזית, אנחנו בונים מערכת יחסים והיא בעצם מערכת אמון בינך כבעל העסק לבין הלקוח. וכדי לתחזק את הקשר הזה ולגרום ללקוח שלכם לרצות לחזור לאתר, ישנן מספר פעולות שעליכם לעשות כדי לתת ערך מוסף עבור קהל הלקוחות, כדוגמת תחזוקת של בלוג, תמונות, סרטונים ועוד.

איך בכלל לבנות תדמיתי לעסק קטן או בינוני?

הפלטפורמה הפופולרית ביותר עבור בניית אתרים קלה, נגישה ומעוצבת היא וורדפרס, כאשר זו מערכת ניהול תוכן שניתן גם לעשות בה שימוש עצמאי לחלוטין ולבחור את התבנית הרצויה מתוך המבחר הקיים. את בניית האתר מבצעים לרוב בעזרת כלי תוסף בוורדפרס הנקרא אלמנטור.

כאמור, בהחלט אפשר לחסוך בעלויות ולבדוק כיצד תוכלו לנסות בניית אתר תדמית לעסק קטן או גדול בכוחות עצמכם לגמרי, ואף להמשיך ולתחזק את התוכן שבו באופן עצמאי. אבל עם זאת, ההמלצה הגורפת היא להיעזר בצוות מקצועי המתמחה בתחום של בניית אתרי תדמית לעסקים קטנים ובינוניים.

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?