המדריך לבניית אתר חנות

בניית אתר חנות

בניית אתר חנות המדריך לבניית אתר חנות – לשם מה נחוצים אתרים מסחריים (אתרי חנות)?

אז ככה, התשובה היא פשוטה, אתר חנות מאפשר לבעלי עסקים וליזמים כאחד למכור את מוצריהם/ שירותיהם דרך אתרי האינטרנט. כיום, בעידן בו אנו חיים כאשר הטכנולוגיה מתפתחת בצורה כל כך מהירה ויוצרת נגישות שיא בין המוכר לקונה, בניית חנות וירטואלית למעשה מאפשרת פוטנציאל מטורף של חשיפה לקהל היעד אותו בעל העסק יגדיר.

אנו ממליצים להתמקד בנישה מסוימת כאשר תתכננו את האתר שלכם ולא "להתפזר" למרות הקלות שבדבר. לאחר הצלחתו של האתר בנישה אותה תבחרו, תוכלו לשקול התרחבות נוספת לתת נושאים נוספים שיצטרפו לנושא המרכזי. כמו כל הליך של בניית אתר הזמנות או חנות מקוונת, כך גם כאן ההליך מצריך תהליך פיתוח מסוים.

תוכלו למצוא ברחבי הרשת מגוון חברות דיגיטל שיציעו לכם את שירותיהם בבניית האתר עבורכם. בניית אתר חנות וירטואלית נחשבת לאתגר עקב המורכבות וכל הניואנסים שצריכים להיות כלולים בו על כן שימו דגש על חברה מקצועית בעלת וותק וניסיון בתחום. בנוסף, תצטרכו לשים לב כי באתר חנות חייבים להיות הליכים אוטומטיים כגון חיובים אוטומטיים, הנפקת קבלות וחשבוניות וכו… על כן תצטרכו לדאוג שהאתר ימשוך עבורכם לקוחות פוטנציאליים ובמקביל לבצע קידום.

גוגל שופינג

למעשה, מדובר בשירות המעלה את דפי המוצרים אל ממשק גוגל ובכך למעשה חושף את המוצרים במנוע החיפוש העולמי. כאשר הגולש מחפש מוצרים מסוימים, המוצרים שלנו יוכלו לקפוץ לו עם אפשרות לרכישה כבר במנוע החיפוש. בואו נדבר על העובדות: גוגל נחשב למנוע החיפוש הגדול בעולם.

שנית, הוא זה שמביא הנעה של תנועת האיקומרס הגדול ביותר מכלל המכירות באתרי האינטרנט. בכל הקשור לשיווק בגוגל, אתם וודאי מבינים שתחום השיווק הוא תחום ענק, ממש עולם ומלואו וכך גם השיווק הדיגיטלי. עולם הדיגיטל מרכז בתוכו מס' רב של תחומים שבכל תחום ישנם תתי נושאים, אנשי מקצוע כאלה ואחרים או במילים אחרות, כל תחום הוא עולם שלם.

כפי שכבר הבנתם, או שלא, פרסום ממומן/ קידום ממומן בגוגל שופינג מאפשר למוצר אותו מקדמים להיות במקומות הראשונים במנוע החיפוש ובכך להגדיל את סיכויי ההמרה, הלחיצה על הלינק לרכישה.

במידה והחלטתם להקים קמפיין בגוגל שופינג עליכם להתחיל עם 2 שלבים ראשונים:

הראשון הוא הקמת פיד המוצרים במערכת שיכלול בתוכו את שם המוצר, מחירו, תמונתו של המוצר, שם הספק, דירוגו של המוצר וסימון במידה והמוצר קיים במלאי. שימו לב, כאן תוכלו לעלות קטלוג מוצרים ידני עם קובץ אקסל אולם במידה ומדובר בחנות גדולה בעלת המון מוצרים אנו נמליץ לסנכרן בין חנות הגוגל שלכם לבין אתר החנות שלכם ( וורדפרס או שופפי וכו).

במידה והאתר שלכם לא בנוי על פלטפורמת הוורדפרס הנחשבת לקלה יותר לתפעול, אתם רשאים לפנות אל החברה או האדם שבנה את האתר שלכם ולעיתים אף המתחזק של האתר על בסיס קבוע ולבקש ממנו/ מהם פתרונות לנושא הנ"ל, בדרך כלל יידעו על מה מדובר ויעזרו ככל שיידרשו לכך.

שימו לב, במידה ותידרשו לשלם לחברה הבונה את האתר סכום כסף העולה על כמה מאות שקלים בודדים לצורך הקמת פיד בגוגל, הדבר הוא לא סביר משום שיהיו מקומות אשר לא יגבו מכם כסף כלל.

השלב השני הוא הקמת קמפיין הקידום, זה הוא שלב הנחשב לקל יותר מהשלב הראשון. כל שתצטרכו לעשות זה למעשה לקשר בין GOGLE ADS לבין MERCHANT CENTER  ורק לאחר מכן תוכלו ליצור קמפיין חדש שייקרא SHOPPING.

היתרונות של בניית אתר חנות אשר מכוונת לצורך מכירת מוצרים

בית העסק שלכם מוכר מוצרים? מעולה! חנות פיזית בימינו לא מספיקה וכל אדם שמבין בטכנולוגיה המתקדמת של ימנו ימליץ על פתיחתה של חנות וירטואלית. למעשה, בימינו, עסק שאין לו חנות אינטרנטית ברמה גבוהה ואיכותית "יישאר מאחור" במרוץ החיים וההצלחה.

למעשה, החנות הווירטואלית מקנה ללקוח הפוטנציאלי נוחות, מגוון רחב, זמינות יתרה ועוד… בדרך כלל בחנויות מסוג זה המחירים יהיו נמוכים יותר מאשר בחנויות הפיזיות וזאת במטרה למשוך את תשומת הלב של קהל הלקוחות לרכישה באתר.

מבחינת הקמת החנות- הקמה של חנות מסוג זה תהיה זולה משמעותית מההקמה של חנות פיזית זמינות, נוחות, שרות, מחירים נמוכים, מגוון, אלה הן רק חלק מהסיבות בגינן כדאי לפתוח חנות וירטואלית. היתרונות הם רבים מספור! חנויות וירטואליות באינטרנט קל יותר לשווק, לקדם ולהפוך לפופולאריות והן גם זולות למדי להקמה ותפעול.

מאמרים נוספים:

 

אין כל ספק כי המחירים של מוצרים הנמכרים בחנויות וירטואליות הם לרוב זולים יותר מאשר המחירים בחנויות רגילות. גם ההקמה של החנויות הללו היא זולה למדי.

אך כיצד הופכים אותן למצליחות? יש להשקיע רבות בתוכן של החנויות, בעיצוב שלהן, בממשק (חשוב שהוא יהיה קל ונוח לתפעול), וכמובן גם בקידום שלהם במנועי החיפוש באינטרנט (ובעיקר בגוגל). ניתן כיום לבנות חנות וירטואלית בצורה מהירה, פשוטה, זולה ויעילה. יש חברות רבות אשר מעניקות שירותים מגוונים בתחום של חנויות וירטואליות. בתמורה  לתשלום חודשי לא גבוה במיוחד ניתן לקבל ממשק ניהול שדרכו בונים ומנהלים את החנות.

סליקת תשלום בחנות אינטרנטית

כחלק מפעילות של ניהול חנות אינטרנטית התשלום באתרי החנות מתבצעות לרוב באמצעות חברות סליקה ומאושרות ע"י חברות האשראי. כדי להקים מסוף סליקה תצטרכו לעבור הליך שידרוש מכם הקדשה של מס' שבועות וזאת כדי שחברות האשראי יאשרו את הנושא.

כמו בהרבה תחומים אחרים גם כאן השוק רווי בחברות סליקה ועל כן, אתם מכירים את ההמלצה שלנו לעריכת השוואת מחירים לפני שתבחרו באחת. על מנת שתוכלו לבחור בחברה הטובה ביותר עבורכם,

תצטרכו לשים לב לדגשים הבאים:

  • שימו לב כי החברה תספק תמיכה ותעביר את הנתונים בצורה מאובטחת ובטוחה.
  • שימו לב שלחברה יש תקן PCI.
  • בדקו את זמינות החברה לשירות לקוחות ותמיכה.
  • שימו לב כי החברה עובדת עם כמה שיותר חברות אשראי.
מה זה רימרקטינג?

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים