קידום אתרים אורגני – איתי ורצ’יק מסביר מה המשמעות בSEO

קידום אתרים אורגני – איתי ורצ’יק מסביר מה המשמעות בSEO – בכל רחבי הרשת תוכלו למצוא מגוון רחב של מאמרים בנושאים הקשורים בSEO (או קידום אתרים אורגני אם תרצו).

חלק מאותם מאמרים בעלי ערך רב לגולשים, במיוחד לאנשים שאינם מבינים מספיק בתחום ורוצים לצבור ידע נוסף כדי לקדם את האתר שלהם בגוגל או לפני שהם משקיעים ממיטב כספם בחברת קידום כזו או אחרת.

חברת Best Sites, יודעת שחלק אחר של המאמרים עשוי להטעות או לחלק מידע ישן ולא עדכני שכן גוגל מעדכנת את האלגוריתם של מנוע החיפוש שלה מאות פעמים בשנה, כאשר לפחות פעם או פעמיים בשנה מדובר בעדכון קצת יותר גדול מהאחרים שמשפיע על קשת רחבה יותר של אתרים ויש לבצע את ההתאמות למה שגוגל רוצים במהירות.

מה הכוונה האלגוריתם של גוגל?

האלגוריתם של גוגל הוא למעשה הנוסחה המחליטה אילו אתרים יופיעו לפני אחרים בתוצאות החיפוש של גוגל.

על הנייר מדובר בהגדרה פשוטה אולם מדובר במאות מרכיבים ויותר המשפיעים על “ציון” האתרים לטוב ולרע כך שגוגל תוכל להציג לגולשיה את התוצאות המדויקות והרלוונטיות ביותר לשאילתת החיפוש שלהם.

מרבית הפרמטרים הללו אינם ידועים לציבור כמובן וגוגל מדי פעם משחרר טיפ או שניים לבעלי אתרים ומכוונת אותם להתאים את האתרים לחזון שלה ושל מה שהיא רוצה להציג לגולשים שלה.

אז מה גוגל רוצים מאתנו בעצם היום במסגרת קידום אתרים אורגני? – איתי ורצ’יק מסביר:

כאמור במסגרת קידום אתרים בגוגל איש המקצוע (או בעל האתר אם הוא מקדם את האתר בעצמו) פועלים בצורה סיזיפית לקידום האתר ועובדים על פרמטרים רבים שאמורים לסייע בקידום האתר בגוגל. בין היתר: הזנת האתר בתוכן חדש לעתים קרובות, יצירת קישורים מרחבי הרשת אל האתר כדי להגדיל את הסמכות שלו ועוד.

“כל זמן שתשימו את הגולשים שלכם במרכז תשומת הלב ותעניקו להם ערך כך הסיכוי שלכם להתברג גבוה יותר בגוגל יגדל” אומר לנו איתי ורצ’יק, מקדם אתרים מנוסה הפועל כבר שנים רבות בתחום.

גוגל רוצה להציג תוצאות טובות, מדויקות ורלוונטיות לגולשים שלה. לכן היא תציג להם את התכנים הסמכותיים והטובים ביותר שהיא דרגה אותם ככאלה.

זה אומר שאם תשקיעו בבניית תוכן טוב, רלוונטי ועדכני לגולשים שלכם כבר עשיתם חצי מהעבודה. כעת כדאי יהיה לבצע התאמות שונות ושיפורים על מנת לשפר את הסמכות של העמודים באתר שלכם ואת חוויית המשתמש בו, למשל: התאמת האתר לגלישה במובייל, שיפור מהירות הטעינה של האתר, מעורבות של הגולשים בפוסטים שלכם, שיפור זמן השהייה של הגולשים ומעבר בין עמודים באתר שלכם ועוד.

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?