בנייה וקידום אתרים – ואיך זה תורם לרווחיות העסק שלך

בנייה וקידום אתרים – כל בעל עסק ירצה שהעסק שלו יגדל לעוד ועוד לקוחות ויהפוך לרווחי יותר. כיום, כשהעולם הופך ליותר ויותר דיגיטלי, המון עסקים שרוצים להתקדם טכנולוגית, מבינים שכדי שהעסק שלהם ישאר רלוונטי בעולם של היום ולצד המתחרים הרבים בתחומם, אז כדאי שהם יהיו בעלי נוכחות בזירה הדיגיטלית.

מה זה בדיוק אומר זירה דיגיטלית?

הזירה הדיגיטלית מזקקת לתוכה הרבה תחומים אשר עוזרים לעסקים להיות בעלי נוכחות ברחבי הרשת. המון עסקים שהתבססו בעבר בעיקר על חנות מכירות פיזית, עברו לאט לאט לשיווק באינטרנט והבינו את הצורך בבניית חנות וירטואלית.

שיווק באינטרנט פונה לקהל הרחב, החל מהצעירים של דורנו שדוברים את שפת האינטרנט באופן שוטף, ועד לאנשים מבוגרים שעברו את שלב ההסתגלות לעולם הדיגיטלי, ומבינים גם הם את הקידמה הטכנולוגית ושוחים להם ברחבי האתרים ברשת, בין אם מדובר ברשתות חברתיות לבין אם מדובר ברכישות אונליין.

למה בניית אתרים?

בניית אתרי תדמית עבור העסק שלך היא חשובה מאוד, כיום קיימות פלטפורמות המאפשרות לך לעשות את זה לגמרי בעצמך, אבל בהחלט מומלץ לפנות לאיש מקצוע בתחום בניית האתרים. ככל שזה ייעשה בצורה המקצועית ביותר, כך האתר יהיה בנוי בצורה איכותית יותר וישרת את צרכי העסק שלך טוב יותר.

כשניגשים למלאכת בניית אתר אינטרנט, מתחשבים בלקוח של העסק ובצרכים שלו, ובעיקר מתמקדים בחקר ואפיון חווית המשתמש והרגלי השימוש שלו באתר. לאחר שלב המחקר המתאים פונים לפיתוח ואז עיצוב אתרים שילביש את האתר שלכם בעיצוב היפה, העדכני והפרקטי ביותר.

לאחר שהאתר עומד מוכן ומזומן לפעולה, בכדי שהוא יקבל נוכחות ברחבי הרשת, כדאי לפנות לקידום אתרים.

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים מתייחס במנוע החיפוש של גוגל. המשמעות הכללית היא שככל שיותר אנשים מחפשים את האתר של העסק שלך בגוגל- כך הוא מופיע יותר בתוצאות החיפוש בעמודי הראשונים, ממש ברגע שפתחת את עמוד התוצאות הראשון.

בנייה וקידום אתרים – סוגים

לקידום אתרים ישנם 2 סוגים- קידום ממומן וקידום אורגני. קידום ממומן משמעו תשלום עבור מודעה שבה יופיע אתר העסק שלך לעיני המשתמש על פי מאפיינים שאותם מגדיר המקדם בכלים של גוגל. המודעות הממומנות מופיעות בארבעת התוצאות הראשונות בחיפוש של גוגל.

כשמדובר בקידום אורגני, הכוונה היא לקידום אתר באופן ״אותנטי״ יותר בעיני המשתמש, בעיקר בעזרת מחקר של מילות מפתח אשר אותן מחפשים הרבה בתחום של העסק שלך.

וכך, בעזרת אותם הביטויים הפופולריים, מקדם האתרים עושה את קסמיו בעזרת הכלים של גוגל ומקדם באופן קבוע עד שהאתר מגיע לעמוד הראשון בגוגל. יש לציין שהיום כבר רבים יודעים שהמודעות הראשונות המסומנות כמודעה בגוגל הן ממומנות ולכן זה לא אותנטי, מה שאומר שתוצאות הראשונות מהוות משתמשים אלו אמינות שאכן העסק פופולרי, ותפקיד מקדם האתרים הוא לחזק ולתחזק זאת.

אז איך עובד מנוע החיפוש?

ניקח לדוגמא חנות וירטואלית. אם אתם עסק חדש ורענן זה ברור כי אין ספק שהמתחרים הם רבים ומגוונות ועדיין העסק שלך רוצה לבלוט מבין כולם. כשניגשים לבניית חנות וירטואלית משתמשים לרוב בתבניות שמתאימות לחנות ורכישה באינטרנט.

כשהאתר מוכן אנחנו פונים לקידום אתרים ובעבודת הקידום איש המקצוע בתחום משתמש בעבודה סיזיפית מאוד, וחוקר את הביטויים הפופולריים ביותר בתחום המכירות.

אם מדובר בחנות אופנה, על המקדם לחפש מותגי אופנה מובילים, או מילות מפתח בהן יש שימוש רב כמו חיפוש חולצות, שמלות, אקססוריז וכדומה.

התוכן באתר הינו חשוב ביותר מאחר והוא יהיה זה שירשים את המשתמש של האתר העסקי שלך והתוכן יהווה את הבסיס למילות החיפוש הפופולריות, שבעזרתן האתר שלך יקודם גבוה במעלה עמוד התוצאות הראשון של גוגל.

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?