בניית אתר רווחי: ככה עושים זאת

בניית אתר רווחי – כדי לבנות אתר רווחי יש לעבודה בצורה נכונה, מקצועית, לדאוג לחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר לצד עיצוב נעים לגלישה וכמובן גם תוכן איכותי וממיר. העבודה על האתר שלנו לעולם לא נפסקת וככל שנעבוד בצורה מסודרת ומקצועית יותר לאורך זמן, לצד שיווק נכון של האתר לקהל היעד הרלוונטי ביותר עבורנו אמורים להביא את התוצאות הרצויות ולהפוך את האתר לרווחי.

שלב 1 – אפיון האתר, קהל היעד ותכנון העבודה

בשלב הראשון של תהליך בניית אתרים אנו נאפיין את העסק, ואת קהל היעד. היכן קהל היעד שלנו נמצא באינטרנט וכיצד נוכל להגיע אליו? באילו טכניקות פרסום נרצה להשתמש כדי להביא תנועה לאתר? מה יהיה המסנן השיווקי של הלקוחות המגיעים לאתר? האם נשתול פיקסל לקמפיין רימרקטינג? האם נאפשר לגולשים להירשם לתפוצה בתמורה להנחה מסוימת? מה המסלול שנרצה שהם יעברו כדי לבצע רכישה באתר? ועוד. כך נדע לתכנן מה אנו צריכים באתר, היכן הוא יהיה ומהי חוויית המשתמש הצפויה ללקוח.

שלב 2 – הקמת חנות וירטואלית

בניית אתר רווחי כרוך בבניית חנות וירטואלית תיעשה בדרך כלל במערכת התוכן המובילה בעולם – מערכת הוורדפרס. באמצעות מערכת זו ניתן לבנות אתרי אינטרנט מקצועיים ואיכותיים, לשלוט בכל אספקט של האתר, החל ממבנה האתר, דרך שינויים בקוד האתר, צבעים, רקעים, טיפוגרפיה ועוד. המערכת מאפשרת לנו לעשות שימוש בתוסף אלמנטור הפופולרי שבאמצעותו נוכל לבנות את החנות באופן שבו אנו חפצים בקלות וביעילות. יתרה מכך – התוסף כולל מגוון אלמנטים הקשורים במיוחד לצרכי הקמת חנות וירטואלית. כעת לפני שנתחיל להזין תוכן באתר ולפרסם אותו נרצה להתקין קודים של גוגל אנליטיקס, גוגל סירץ’ קונסול וכן כלים נוספים בהם נעשה שימוש כדי לאסוף נתונים אודות האתר, התנהגות הגולשים ועוד.

שלב 3 – הזנת האתר בתוכן ובדיקת חוויית המשתמש

בשלב הזה נרצה להזין את האתר בתוכן. לא רק בתוכן עבור העמודים הראשיים באתר או בפוסטים לבלוג המאמרים באתר. כאשר מדובר על בניית חנות אינטרנטית התוכן העיקרי באתר יהיו כמובן המוצרים בחנות. יש לסדר אותם לפי קטגוריות, להזין תיאור, שם, תמונה, מחירים ותיוג נכון לכל אחד מהמוצרים.

מומלץ להוסיף 200 – 300 מילים של תוכן בעמוד המוצר אם אפשר (לפחות לחלק מהמוצרים ולמלא את היתר לאורך הזמן) כדי שלא יהיו באתר עמודים רזים לגמרי מתוכן. כחלק מחשיבה על המשתמש והחוויה עליך ליצור תוכן שיכול לתת לגולשים לך ערך וכך גם זמני השהייה באתר ישתפרו.

שלב 4 – שיווק, ניתוח נתונים ושיפור ביצועים:

לאחר שהאתר נבנה בצורה נכונה, מקצועית ומחושבת נתחיל לבצע את עבודת השיווק. תוכלו לעשות שימוש בקידום אתרים במנועי חיפוש, קמפיין ממומן בגוגל/פייסבוק, קידום ברשתות החברתיות, פרסום באמצעות ווידיאו ביוטיוב ועוד. על הדרך נבדוק את הנתונים שאפסנו בכלים השונים, נסיק מסקנות ונבצע שיפורים כדי לייצר אתרי רווחי יותר ומניב יותר.

כמה זמן צריך להשקיע בקידום של אתר שלכם?

ל Neil Patal יש נוסחה, צפו בסרטון הבא:

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?