מדריך בניית אתרים

מדריך בניית אתרים

מדריך בניית אתרים – אנו חיים בעידן טכנולוגי מתקדם. כמו כן, יותר ויותר עסקים הבינו ומבינים תוך כדי תנועה את המשמעות לבניית ותחזוק אתר אינטרנט לעסק שלהם. יש לזכור פרט חשוב לא פחות, האתר צריך להיות אלגנטי, שיווקי, ונוח לשימוש הן בפן העיצובי והן בפן הפרקטי.

אתר איכותי נחשב לאחד כזה שיגרום לבאי האתר לרצות להישאר בו כמה שיותר זמן ובסופו של תהליך ליצור אינטראקציה בין אם מדובר בהשארת ליד או רכישת השירות/ המוצר.

מדריך בניית אתרים מקצועי

כדי לבצע בנייה של אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי בו זמנית נוכל להשוות את הליך זה להליך בניית הבניין, במידה ואינו איכותי מספיק, הוא עלול לסבול מתקלות שונות במקרים הקלים ובתקלות חמורות במקרים הגרועים. ראשית, תבחרו שרת שיתאים לצרכים שלכם לאחסן בו את אתר האינטרנט שלכם. בנוסף, כדי שתוכלו לבנות את האתר הטוב ביותר עבורכם תצטרכו לאפיין אותו.

מה זה אומר? המשיכו לקרוא…

כמו כל פגישה ראשונית עם אנשים, הרושם הראשוני הוא לא פחות חשוב ( יש כאלה שיגידו כי הרושם הראשוני הוא החשוב ביותר). אתר העסק שלכם יהווה מעין כרטיס ביקור, שישקף את העסק שלכם בעיני הגולשים. למעשה, אפיון האתר מהווה בסיס לבניית האתר, הקו המנחה, המסגרת לפעולות שייעשו לאורך התהליך.

בשלב הראשון של אפיון האתר, תצטרכו להבין מה הצרכים שלכם, לאיזה סוג של אתר אתם מכוונים וצריכים. ישנן סוגים רבים ומגוונים, חנות וירטואלית, אתר תדמית וכו… לאחר מכן, תבינו מה הוא החזון של האתר שלכם, קחו את הרעיון שהיה לכם מלכתחילה והפכו אותו לממשי.

קבעו מי הוא קהל היעד שלכם, אליו תרצו לפנות עם האתר שלכם, מה הם הנסחים הטובים ביותר שיפנו בצורה היעילה ביותר לקהל היעד שלכם. בשלב האחרון, שימו לב לדרישות העיצוביות של האתר- שימו לב שהכתוביות לא גדולות/ קטנות מדי, צבעים קריאים ונוחים לעין ופריסה נכונה של המלל בעמוד.

כיום, אנו חיים בעידן טכנולוגי מתקדם והרושם הראשוני הינו אחד המרכיבים החשובים ביותר להתקשרות בין אנשים במיוחד כשמדובר בהתקשרות עסקית. ככל שהאתר שלכם ייראה טוב יותר לעין הגולש, אסתטי, מקצועי ואמין, כך תוכלו לרכוש את אמונם של הגולשים והם ירצו ליצור עמכם אינטראקציה ובמקרים טובים יותר, תקבלו לידים איכותיים יותר בעלי אחוז סגירה גבוה יותר.

כאשר אתם מתכננים אתר תדמית, שימו בראש מעיינכם שגם אם אינכם טכניים ואתם לא הולכים לבנות בעצמכם את האתר קחו מדריך בניית אתרים בנוסף, אפיינו ומתגו את עצמכם עם לוגו מקצועי ומיתוג שיצור את הבידול האישי שלכם על פני המתחרים וזאת כדי שתוכלו "לתפוס" את עין הגולש טוב יותר ומהר יותר

טיפים ליצירת אתר תדמית לא פחות ממצוין

  • בדקו ושימו דגש על קהל יעד רלוונטי ספציפית לעסק שלכם, זה יקל עליכם בהליך של השיווק.
  • המלצה שלנו, אל תשללו שימוש בתבנית לבניית אתרים מקצועית, כך תוכלו לקבל הכוונה תוך כדי תנועה.
  • ערכו מחקר מילות מפתח בגוגל טרם תתחילו למלא את האתר בתוכן וזאת כדי לעזור למקדמי האתר בהמשך לקדם אותו.
  • התאימו את האתר לכל סוגי המכשירים, מסך מחשב, נייד, טאבלט.
  • רכישת דומיין והענקת שם ייחודי קצר ומתאים.
  • זכרו, כל עמוד ישרת מטרה מסוימת ושונה מהעסק שלכם, עשו את הבידול הזה בין העמודים.
  • אל תשכחו להכניס אפשרות ליצירת קשר, מטרת אתר התדמית היא להציג בקצרה את הפעילות העסקית בצורה הטובה ביותר וככלי מדידה ניתן יהיה לבחון את היעילות של האתר בספירת לידים/ פניות מצד קהל היעד וברצונם לשירותי החברה.

בניית אתר לעסק

בימינו, קיימות מגוון רחב של חברות המציאות את שירותיהן בתחום בניית האתרים. כמו כל איש מקצוע, כך גם כאן אנו נמלית לערוך סקר שוק ולבדוק מס' חברות במקביל, הן מבחינת המחירים שמציעים והן מבחינת אופן וטיב העבודה. כמובן, שניתן לבקש לראות תוצר מוגמר, במילים אחרות, תיק עבודות של אותה החברה. בנוסף, נמליץ לוודא כי החברה שבונה את האתר, תספק שירות של תחזוק האתר גם לאחר בנייתו. יהיו חברות שיציעו גם קידום "אין האוס"- תבדקו הכל ותבקשו לראות תיק עבודות, זה הכלל החשוב ביותר לפני סגירת חוזה עם חברה כלשהי.

קידום האתר

בסוף הליך בניית האתר, גם אם בניתם לבד וגם אם בחרתם לקבל מידע ממדריך בניית אתרים חייב להגיע חלק הקידום, השיווק. בואו נניח שבנינו קניון מאוד גדול, יפה, עם כל המותגים הכי נחשבים. אך אותו הקניון נמצא באמצע המדבר ללא ל שביל גישה אליו, האם הוא יצליח? ברור שלא! כך גם באתרי תדמית אינטרנט, אם יכולים להשקיע מאוד וגם אלפי שקלים ולבנות את האתר המרשים ביותר אבל, אם הוא לא יקודם בשום פלטפורמה, לא תהיה גישה לכל הקהל הפוטנציאלי אליו.

בדיוק במשבצת הזאת מתיישבים כל מקדמי האתרים למיניהם. חשוב לזכור, כי גם כאן, השוק רווי בהמון אנשים שסיימו קורסים כאלה ואחרים. גם כאן, נמליץ לבקש תיק עבודות כחלק משיקולי בחירת איש הדיגיטל האולטימטיבי עבורכם.

את האתרים כדאי לקדם במנועי חיפוש, גוגל הוא המוכר ביותר מבניהם עם התנועה האיכותית ביותר שקיימת נכון להיום בשוק העולמי (לדוגמא למאמר הזה הגעתם דרך גוגל). במידה והחלטתם לעשות זאת, זכרו כי קיימות 2 אפשרויות לכך, הראשונה היא קידום אורגני והשנייה היא קידום ממומן. בקידום האורגני, מנוע החיפוש יקדם בצורה טובה יותר את האתרים הבנויים טוב יותר על פי הקריטריונים שהוא מציע.

למעשה, גוגל מבקש מאיתנו להתאים מילות מפתח לחיפוש כך שכל גולש שיקליד את המילים הרלוונטיות הוא זה שייחשף אל המודעה שלנו מהר יותר (תהיה ממוקמת גבוה יותר). ההסבר כאן ממש על קצה המזלג, מדובר בעולם שלם אשר לומדים אותו בקורסים המיועדים לכך (על כן נדרש איש מקצוע).

האפשרות השנייה היא קידום ממומן, כאן למעשה הבעלים של האתר יקציב תקציב מוגדר מראש ולפיו ניתן יהיה לקדם את המודעה הספציפית הזו ובכך להגדיל את האפשרויות לחשיפה. גם באפשרות של הקידום הממומן, נצטרך להגדיר מילות מפתח כך שהדבר הוא חשוב ביותר כאשר מפרסמים אתר אינטרנטי במנוע חיפוש.

בלי כל קשר אל מנועי החיפוש, ניתן לקדם את בית העסק ברשתות החברתיות אך את הנושא הזה נשמור למאמר בנפרד, בכל זאת מדובר בעולם שלם.

מה זה רימרקטינג?

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים