בניית חנות וירטואלית

חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית

חנות וירטואלית היא אתר אינטרנט המאפשר קניה ומכירה של מגוון מוצרים באופן מקוון.
הדבר הכי חשוב שצריך לזכור כאשר בונים חנות וירטואלית זה שהמטרה של חנות שכזו היא למכור!
כל תהליך תכנון האתר, עיצוב האתר, מבנה ותוכן האתר, צריכים להיות ממוקדים בכדי למקסם את הרכישות באתר.
אתר חנות וירטואלית הוא אתר השונה במבנה מאתר תדמית או אתר תוכן.
באתרי חנויות המטרה תהיה לאפשר לגולש למצוא את המוצר שהוא מחפש במהירות האפשרית ולהניע אותו לחוויית קניה קלה, טובה ומהירה.
רשת האינטרנט מלאה בחנויות וירטואליות שמתחרות על קהל הרוכשים.
חנות שלא תאפשר חווית קניה מהירה, קלה ונוחה, תפסיד את לקוחותיה לחנויות מתחרות.

דגשים חשובים בבניית חנות וירטואלית המספקת חווית קניה טובה

בנו אתר מהיר

נתונים סטטיסטיים מראים שאתרי מסחר עם זמן טעינה של מעל 3 שניות יהיו עם 22% פחות המרות מאתרים שנטענים בפחות משניה.

בנו אתר מותאם למובייל

אתרים שנראים נפלא במחשב שולחני עשויים להראות זוועה במובייל.
כמות הגולשים במובייל רק עולה עם השנים ולכן אתם צריכים שאתר שלכם יותאם גם לדסקטופ (מחשב שולחני) וגם למובייל.

בנו אתר בעל מראה מקצועי ומהימן

אתר החנות שלכם צריך להיות מעוצב באופן מקצועי וייחודי.
הרוכשים צריכים לבטוח בכם ולהכניס את פרטי כרטיס האשראי שלהם בעת הרכישה, הם צריכים להרגיש שהאתר שלכם מספיק מהימן בכדי שיוכלו לבטוח בו.
באינטרנט בשונה מבחיים, אנשים לא נוהגים לתת את פרטי כרטיס האשראי שלהם לבאסטות וירטואליות, רק לחנויות מקצועיות.

מאמרים נוספים:

ספקו דרך מהירה לגולש למצוא את מה שהוא צריך

גולש שיתקשה למצוא את מה שהוא מחפש בחנות שלכם, ייצא מאתרכם במהירות אל חנות המתחרה.
ספקו לגולש מבנה קל ונוח לניווט, כלי חיפוש לאיתור מוצרים בקלות וביעילות לחוויית קניה מהירה.

בנו אתר מאובטח

היום זה ברור לכולם שחנות וירטואלית צריכה להיות מאובטחת באופן מקצועי בכדי שנתוני כרטיס האשראי של הלקוחות לא ידלפו החוצה.
חנות שתיכשל באבטחת נתוני לקוחותיה, תאבד אותם למתחרים והמוניטין שלה יפגע באופן אנוש.

בנו מסלול קניה שמאפשר קניה חלקה

בנו מסלול קניה שימקסם את הקניות באתר שלכם.
עשו זאת באמצעות אלמנטים כגון:

  • פרסום מבצעי החנות באופן בולט.
  • תמונות מוצרים מפתות ומרשימות.
  • לחצני רכישה בולטים.
  • הסבר נגיש על משלוחים ומדיניות הרכישה.
  • סל קניות שמאפשר הוספת מוצרים קלה ונוחה.
  • לחצני צ'ק אאוט בולטים.
  • קישורים למוצרי אפסייל בכדי להעלות את שיעור המכירות.

בניית חנות וירטואלית דורשת מומחיות והקפדה על פרטים

בעמוד זה ציינו רק חלק מהנקודות החשובות בבניית חנות וירטואלית.
בניית חנות וירטואלית דורשת מקצועיות, מומחיות ושימת לב לפרטים קטנים וחשובים.
אם אתה מעוניין בבניית חנות וירטואלית מנצחת, פנה אלינו.
אנו נאפיין את צרכיך העסק שלך ונציע לך הצעה לבניית חנות וירטואלית שתשאיר למתחרים שלך אבק של הצלחה.

מה זה רימרקטינג?

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים