לעשות ולא לעשות בעיצוב אתר

אתרי האינטרנט היום משמשים ככרטיס ביקור לכל עסק, בו ניתן לראות על החברה, מי עובד בה לפעמים, מה המוצרים והשירותים שהעסק נותן וגם מראה לנו חוות דעת של לקוחות וביקורות. בעלי עסקים רבים מבינים שישנה חשיבות גדולה מאוד בעיצוב אתר שיותאם לאופי העסק שלהם והיום יותר מתמיד הם משקיעים בבניית אתר, פיתוח ועיצוב ועוד. ריכזנו עבורכם 5 דברים החשובים ביותר בעשה ואל תעשה עבור אתר האינטרנט לעסק שלך, בואו נתחיל.

אז מה כן לעשות בעיצוב האתר שלכם:

  • בדיקת מתחרים – אם יש לכם עסק שרץ כבר שנים רבות ואם יש לכם עסק חדש שבחיתוליו, אתם רוצים לדעת אייך המתחרים שלכם נראים ברשת. כדי לקבל את כל המידע שאתם צריכים, פשוט ערכו סקר מעמיק במנועי החיפוש, בדקו על השירותים שהמתחרים מעניקים, אולי סקר מחירים גם כן ותשאלו את עצמכם איך האתר שלהם זורם לכם בזמן הגלישה?
  • רושם ראשוני, אין שני לו – השקיעו בעיצוב אתר מעניין, שתמכו את שימת ליבם של הגולשים לאתר שלכם. אם אתם מעלים תמונות מעניינות, אם אתם מעלים תכנים שמספקים את המידע שהגולשים מחפשים אתם על המפה.
  • תרשים ברור – כשאתם מתחילים בעיצוב האתר שלכם אתם רוצים שהיררכיית הדפים תנוהל בצורה מסודרת והגיונית, תתחילו מסקיצה על נייר שמראה לכם אה קורה כשפותחים דף כזה או אחר וסדרו באופן הזה את הדפים בכל האתר. זה יעשה לכם סדר בעיצוב האתר ויקנה לגולשים באתר שלכם התמצאות קלה ונוחה.

מה לא לעשות כשניגשים לעצב אתר

  • צניעות זה לא פה – אל תהיו בישנים ואל תרגישו נבוכים, יש לכם יתרונות? אתם טובים יותר כי אתם 1,2,3? תציינו את זה בפני הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. זה לא יוציא אתכם באור שלילי, זה פשוט יראה ללקוחות שלכם כמה אתם כן טובים.
  • מה כתוב כאן – אל תקשו על הקוראים שלכם. ישנם אתרים המתמקדים בעיצוב, יופי, שילוב צבעי הרקע עם הטקסט ושוכחים לוודא שגופן הטקסט ברור וקריא, שצבעי הרקע לא מטשטשים את הכתב. עשו לגולשים שלכם קריאה פשוטה ונעימה.

עיצוב אתר יכול להיות ברור ונעים עבור הגולשים שלכם ויכול להיות מסורבל ולא מזמין, אם אתם לא בטוחים מה עליכם לעשות, אתם רוצים שמומחים בעיצוב אתרים ובנייתם יעשו עבורכם את העבודה, צוות quickwebsite המומחה לבנייה ועיצוב אתרים כאן עבורכם. השאירו פרטים ונחזור אלכם בהקדם.

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?